✅ برند شیک، تولیدکننده تیغ اصلاح، برای پروموت کردن تیغ اصلاح «شیک اکستریم»، در تقدیر «تراشیدن سر» یک باشگاه راه‌اندازی کرده به اسم BIP یا Bold Important People (افراد مهم کچل)!

 

✨ هدفش از این #کمپین رو «پایان دادن به نگرانی از طاسی» اعلام کرده، و برای این منظور داره این ایده رو ترویج می‌کنه که افراد تقریبا طاس می‌تونن با تراشیدن مداوم سر خودشون، یک فیگور فشن گونه به خودشون بگیرن

 

✨ به همین منظور یه وبسایت راه‌اندازی کردن که از تکنولوژی تشخیص تصویری بهره می‌بره، تا مطمئن باشن افرادی که درخواست عضویت در این باشگاه رو دادن از شرط بدیهی عضویت، یعنی کچلی برخوردار باشن!

 

 

✅ بین افرادی که در بازه مورد نظرشون ثبت نام کنن هم قرعه کشی حضور در رویداد «کچلانه‌ترین پارتی تا به امروز» برگزار می‌شه، و قراره توش کچل‌ترین اینفلوئنسرها هم حضور داشته باشن!

 

 

 

✅ اما این ماجرا چه ارتباطی با مارکتینگ داره؟

 

✨ واقعیت اینه که کمپانی مادر شیک با کاهش فروش تیغ‌های اصلاح مواجه شده و یکی از بهترین #پرسونا ها از بین مشتریان این شرکت متعلق به افراد طاسی هست که تمام سرشون رو می‌تراشن

 

✨ شیک میگه افرادی که سرشون رو شیو می‌کنن، سه برابر افرادی که ریش و سبیلشون رو می‌زنن، دست به تیغ می‌برن

حالا هم شیک فرصت رو مغتنم شمرده و در عین انجام یک کار قشنگ و پسندیده، به سمت بزرگ‌تر کردن محبوب‌ترین #سگمنت مشتریانش هم خیز برداشته

 

 

✅ از سوی دیگه شیک اعلام کرده که این اقدام رو در همراهی با کمپین‌های خانوم‌هایی برگزار کرده که علیه تصویر غیرطبیعی اندام زن در مد بانوان فعالیت می‌کنن

و خواسته مردان هم بار روانی کمتری در قبال روند طبیعی ریختن موی سر تحمل کنن

 

 

✅ 25٪ مردها از سن 21 سالگی کم پشتی موهاشون شروع میشه، و 50٪ مردها نهایتا تا 50 سالگی طاسی رو تجربه می‌کنن


مجله آموزشی برنامه نویسی برای بازار کار

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سوله سازی تبریز صفر و یک تعمیر پکیج سرویس پکیج ایران رادیاتور بوتان مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور روزانه نویسی های من Louis backlinktrue فـالـیـکــام Brenda کاغذ سفید